Hotel és Vendéglátás

Cégünk a következőkben tud segítségére lenni:

  •         Vendéglátóegységek teljes ügyvitelét ellátó szoftveres         megoldásban                                                                                                                                       
  •         Szállásadással foglalkozó vállalkozások komplex szoftveres ügyviteli rendszerének kialakításában
  •           Mindkét szoftveres környezet, fiskalizált kasszarendszerhez való összekötésében, telepítésében és         felügyeletében

Pénztárgépes kasszarendszer

  •      NAV által elfogadott rendszer
  •      Villámgyors kommunikáció pénztárgép és szoftver között
  •      Komplex elszámolási struktúra
  •      Kiegészítő perifériák illeszthetősége
  •     Rendelésfelvételt és fizettetést segítő funkciók
  •     Minőségi hardverelemek: Posiflex all-in-one PC, EPSON blokknyomtatás, SYMBOL szkennelés

Egyszerű szállodakezelés

Tartsa szállodáját egy kézben egyszerűen!

Modern, innovatív minden igényt kielégítő szoftvereket kínálunk, teljeskörű funkcionalitással, felhasználóbarát felületekkel, moduláris felépítésben. Kedvező árainkat úgy alakítottuk ki,

hogy partnereink költséghatékonyak lehessenek.

Teljes szállodaszoftver Önre szabva

Költséghatékony technológia, egyedileg kialakítva független hoteleknek, hosteleknek, üdülőhelyeknek és apartmanházaknak, folyamatos ingyenes frissítésekkel.

Miért a Maistro hotel menedzsment szoftver?

·        Nincs hosszútávú elkötelezettség vagy rejtett költségek

·        Rugalmas és megfizethető konstrukciók, szezonálisan üzemelő szolgáltatóknak is.

·        Alacsony költségek

·        Hasonló szoftverekhez képest jelentősen alacsonyabb ár.

·        Szállodai és számviteli szakemberek bevonásával fejlesztve

·        Szállodai, éttermi ügyviteli szoftvercsomag: Maistro Front Office PMS, Maistro Vendéglátás Szoftver, Maistro Készletnyiltvántartás Szoftver.

·        Online számlaküldés (NAV)

·        Felhőből is működik

·        Egyszerűen bővíthető

·        (channel manager, beléptető szoftver, hotel tv, telefonközpont stb)

Amit Önnek nyújtunk:

Szállodai, éttermi ügyviteli szoftvercsomag:

Front Office PMS, Vendéglátás, Készlet

·        Alacsony és kiszámítható költségek

·        egyszeri nagy összegű beruházás nélkül

·        Hasonló szoftverekhez képest jelentősen alacsonyabb ár

·        Nincs hosszútávú elkötelezettség vagy rejtett költségek

·        rugalmas és megfizethető konstrukciók, szezonálisan üzemelő szolgáltatóknak is

·        100%-os megfelelőség a NAV felé

·        (számlaformátum és beépített adatszolgáltatás)

·        Ideális üzemelő vagy nyitás előtt álló kis és nagy szállodáknak és éttermeknek is

·        Folyamatos fejlesztések, ingyenes frissítések

·        Technikai támogatás, folyamatosan elérhető tréningek, kézikönyv

·        Angol és magyar nyelvű felület

·        Szállodai és számviteli szakemberek bevonásával fejlesztve

Okos és könnyen kezelhető Front Office hotel szoftvere megkönnyíti munkáját. Kezelje összes foglalását, pénzügyeit, dokumentumait egy felületen!


Cserélje le szálloda szoftverét egyszerűen!

Nézze meg mit tud a MAISTRO…

https://youtu.be/aotOPgPW9-Y              

 

A MAISTRO Informatikai Kft szállodai és számviteli szakemberek bevonásával fejlesztette a mai kor igényének megfelelően Front Office PMS rendszerét, mely maximálisan megfelel a NAV adatszolgáltatási követelményeinek.

Amennyiben a MAISTRO-t válassza biztos lehet benne, hogy egy komplett megoldást kap a napi ügyviteli rendszerre vonatkozóan.

A MAISTRO rendszer használatával:

·        optimalizálhatja a munkafolyamatokat,

·        tehermentesítheti munkatársait,

·        több információt nyerhet ki valós idejű riportjaink segítségével, mely átláthatóbbá teszi szállodájának működését és célzottan fókuszálhat a fejlesztendő területekre.

·        hatékony hirdetési kampányokat szervezhet, így a marketing költség 50% nem lesz „kidobott pénz”

Frontdesk rendszer

Kezeld a szálláshelyed napi adminisztratív feladatait egy helyről, foglalások, számlák, vendég kommunikáció stb.

·        Szállodaszoftver 1 - 500 szoba számára.

·        Front Office:

·        Foglaláskezelés, vendégregisztráció

·        Sales és marketing

·        csoportok, konferenciák, események, marketingtevékenységek

·        Karbantartás

·        OOO, OOS szobák kezelése, munkálatok felvétele, keresése

·        Visszaigazolások és ajánlatok küldése e-mailben

·        Éjszakai zárás

·        Folyamatosan naplózott tevékenységek

·        Gyorsbillentyűs kezelési lehetőség

·        Recepció:

·        szobatükör, foglaltság, ház státusz, terhelések, üzenetek, számlázás, kártyaírás

·        Housekeeping:

·        munkalapok, minibar terhelés, riportok, lost and found

·        Pénzügy

·        számlakezelés, gyűjtőszámlák, terheléstörténet, pénztárkezelés, szobaszámlák

·        Kasszakezelés, árfolyamok

·        Testre szabható árkódok, csomagok, ütemezett feladatok, jogosultságok, nyomtatványok

·        Riportok

·        Felhőből is működik

Mi is az NTAK és miért szükséges az Ön számára? Tisztázzuk a félreértéseket.

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által létrehozott Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) egy új adatszolgáltatási rendszer, mely valós időben kezeli az országban található szálláshelyek forgalmi és statisztikai adatait.

Az adatszolgáltatás az alábbiakra terjed ki:

·        hány felnőtt és gyermek érkezett a szálláshelyre

·        honnan érkeztek a vendégek

·        mennyi időt töltöttek el az adott szálláshelyen

·        milyen szolgáltatásokat vettek igénybe,

·        mennyit költöttek a belföldi és külföldi vendégek?

Fontos tudni:

·        személyes adatszolgáltatás nem  történik az NTAK számára!!

·        kimondottan „NTAK szoftver” nem létezik.

·        Legfeljebb 8 szobával és 16 férőhellyel rendelkező szálláshelyek számára a MTÜ ingyenes, NTAK-ba történő digitális adatszolgáltatásra alkalmas szoftvert biztosít.

Ha azonban Ön a fent említettnél nagyobb szálláshellyel rendelkezik és még nincs szálláshelykezelő szoftvere, a legjobb megoldást Önnek a MAISTRO Informatikai Kft NTAK kompatibilis szoftvere biztosítja.

Vendéglátás rendszer

Teljes körű együttműködés a Maistro Front Office PMS és a Maistro Készletnyiltvántartás Szoftverekkel. Pénztár, receptek kezelése és számlázási funkció

·        Felhőből is működik

·        Igény esetén hardvert is biztosítunk: online pénztárgépes PC / POS

·        Érintőképernyős működés

·        Pénztárkezelés, számlázás, szobára terhelés lehetősége

·        Teljes körű együttműködés a Front Office PMS és a Készlet Szoftverekkel

·        Receptek kezelése

·        Önállóan, valamint a Front Office PMS és a Készlet Szoftverrel is használható!

Készletnyilvántartás

Megrendelések, bevételezések, szállítólevél, leltár, receptek kezelése, selejtezési és számlázási funkció

·        Felhőből is működik

·        Megrendelések, bevételezések, szállítólevél kezelése

·        Számlázás

·        Leltárkezelés

·        Selejtezés

·        Több raktár kezelése

·        Receptek kezelése

·        Önállóan és a Vendéglátás Szoftverrel együtt is használható

Folyamatos fejlesztés, ingyenes frissítések

Automatikusan letöltődnek az éjszakai zárás során az ingyenes frissítések, igény szerint fejlesztjük a szoftvert

 

Ajánlatkérésével keressen minket, segítünk!

sales@cttservice.hu

 

Közlemények
21.03.2017
Pénztárgép bérlés
Szüksége van pénztárgépre, de nem szeretné hosszú távon üzemeltetni? Vállalkozása szezonális és nem akar fenntartani teljes évben online pénztárgépet? Hétvégi kitelepülése van? Elromlott a pénztárgépe és szeretné áthidalni a javítás ideje alatti nyugtaírást?Bérbe vehető gépeinket használhatja cserepénztárgépnek vagy az időszakos vállalkozásához kötelezően használandó gépi nyugtaadásra.
Tovább
21.03.2017
Éves pénztárgép felülvizsgálat
Válasszon minket gépének éves kötelező vizsgálatához! Éves felülvizsgálat a NAV elvárásai szerint!
Tovább
21.03.2017
Használt pénztárgép
Költségkímélőbb megoldást szeretne választani az új vállalkozása elindításához? Érdeklődjön használt pénztárgép kínálatunkról...
Tovább