A pénztárgép kiválasztása után megkötjük Önnel a pénztárgéphez kapcsolódó mobilszolgáltatási szerződést*, betanítjuk a pénztárgép használatot, vásárolhat megfelelő kasszafiókot, ellátjuk kellékanyaggal.

Ne feledje elhozni régi pénztárgépét, melyen akár azonnal vagy az új pénztárgép átvételét követően elvégezzük a szükséges lezárást, kiolvasást, NAV ügyintézést.

Amennyiben az Ön üzletében szeretné átvenni pénztárgépét, kérjük előzetes egyeztetését és a helyszínen beállítjuk az Önnek megfelelő használatot.

A pénztárgéphez tartozó mobilszolgáltatási szerződés megkötése miatt, kérjük az alábbiakat hozza magával:

  •  aláírási címpéldány
  •  cégkivonat (nem végzés!)
  •  aláíró személyi igazolványa
  •  meghatalmazás (kéttanús), ha más az aláíró
  •  egyéni vállalkozás esetén vállalkozói vagy igazolás a tevékenységről
  •  cégjegyzékszám, bankszámlaszám, bélyegző
  •  NAV regisztrációs kód

*Az online pénztárgépek adatkommunikációja mobil SIM chip alapú GSM szolgáltatás, mely pénztárgép típusonként más-más szolgáltatóhoz tartozhat. A szerződéskötést cégünk végzi a szolgáltató nevében, a szolgáltatás havidíja: 1.500 Ft+ÁFA, államilag maximált ár alapján.

Időpont egyeztetés miatt és bővebb információkért vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal telefonon a 06 1 329 6252-s vagy 06 1 330 5072-es telefonszámokon!

A feltüntetett árak a 27%-os ÁFA mértéket nem tartalmazzák!

  • Feb 14, 2017
  • Category: Hírek