Online pénztárgépekhez kapcsolódó szolgáltatások

  • Értékesítés, betanítás

  • Helyszíni kiszállítás

  • Javítás, karbantartás

  • Átírás, lezárás

  • Éves felülvizsgálat

  • Átalalánydíjas szervizszolgáltatás, rendelkezésre állási idő megválasztásával

  • Országos szervizhálózat

  • 24h-s ügyfélszolgálat

  • Kellékellátás

Online POS kasszarendszerek, benzinkútrendszerek, kamerarendszerek, ATM-ek üzemeltetéséhez kapcsolódó szolgáltatások

  • Tervezés

  • Telepítés

  • Üzembe helyezés

  • Karbantartás, javítás

  • Országos szervizhálózat

  • 24/7/365 ügyelet

  • 2, 4, 6, stb. órán belüli hibaelhárítás

  • Hibajegy kezelése kimutatásokkal, teljes körű adminisztráció

  • Egykapus kiszolgálás

  • Hálózatok tervezése

  • Tartalékeszközök optimalizálása, alkatrészellátás

  • Kezelői személyzet oktatása

  • Tanácsadás

  • Adatgyűjtős rendszerek kiépítése

  • Engedélyeztetés

  • Teljes körű kellékellátás

  • Helpdesk

  • Support

Országos szervízhálózat

Megrendelőink elvárása alapján biztosítjuk az adott egység pénzforgalmi helyeinek zavartalan hardveres és szoftveres működését. Hibaelhárításunk idejét hatékonyan tudjuk optimalizálni az országos szerviztelephelyeink lefedettségével és a megfelelő számú szerviztechnikusaink munkája mellett.
Szolgáltatásunkat teljes heti, 24 órás állandó felügyelet mellett végezzük, bejelentési időtől számított 2, 4,8 órás hibaelhárítási időintervallumok mellett. Az elvégzett munkákról kimutatásokat készítünk, a teljes bizonylatolásokat összesített módon adjuk át megrendelőinknek.

Hibabejelentés

06-1-329-6252, 06-1-330-5072
hotline@cttservice.hu

Online pénztárgépekhez választható szervizszolgáltatások

Amennyiben online pénztárgépet vásárolt, gondoljon arra, hogy annak üzemeltetése folyamatos legyen. Mind garancia időn belül, mind azon túl az előforduló hibák gyors elhárítása elengedhetetlen lehet. Válasszon szolgáltatáscsomagjaink közül, hogy zavartalan lehessen a pénztárgépes nyugtaadás üzletében. Szeretné, hogy hibáját hétvégén is elhárítsuk? Szeretné, hogy problémáit gyorsabban kezeljük? Szeretné, hogy a javítás idejére cseregépet biztosítsunk néhány órán belül? Az alábbiakban láthatja, mit nyújtanak Önnek az alapszolgáltatásunkhoz képest választható csomagjaink:

   
Telefonos segítségnyújtás, hibabejelentés munkanap (8.00-16.00h)



szombat (8.00-12.00h)



Hibaelhárítás megkezdése folyamatos működést gátló hiba esetén
48 órán belül
12 órán belül
12 órán belül
Szervizelés szavatossági és jótállási időn belül ingyenes kiszállás



ingyenes munkadíj + alkatrész



Szervizelés  szavatossági és jótállási időn túl ingyenes kiszállás



ingyenes munkadíj (alkatrész térítendő)



Hibás gép elszállítása esetén cserepénztárgép biztosítása a javítás ideje alatt  
8 naptári napon túl*


Felhasználó tulajdonában álló tartalékgép felügyelete, tárolása, hibás gép elszállítása esetén üzembe helyezése ingyenesen  



Havidíj  

3.500 Ft + ÁFA / pénztárgép
5.500 Ft + ÁFA / pénztárgép

* amennyiben a meghibásodás az adóügyi ellenőrző egységben következik be, úgy az illető pénztárgépforgalmazó hatáskörébe tartozik a cseregép biztosítása 8 napot meghaladóan

Kereskedelmi rendszerek szoftver és hardver támogatása

Az Ön által megvásárolt szoftverrel egybekötött számítógép alapú pénztárgépes rendszeréhez ajánljuk az alábbi szolgáltatásainkat. Gondolkodjon előre, hogy milyen kár érheti vállalkozását, ha pénztárgéprendszere meghibásodik. Szolgáltatáscsomagjaink segítenek áthidalni a zavartalan munkavégzést derékba törő szoftveres és hardveres hibákat. Válasszon üzletvitelének megfelelő rendelkezésre állást!

   
Telefonos segítségnyújtás, hibabejelentés munkanap
8.00-20.00
8.00-20.00
korlátlan
hétvégén

8.00-16.00
korlátlan
Hibaelhárítási időszak munkanap
8.00-16.00
8.00-20.00
korlátlan
hétvégén

8.00-16.00
korlátlan
Hibaelhárítás megkezdése az elhárítási időszakon belül  folyamatos működést gátló szoftveres hiba esetén távszervízzel
8 óra
4 óra
4 óra
folyamatos működést gátló hardveres hiba esetén
48 óra
24 óra
12 óra
 folyamatos működést NEM gátló szoftveres hiba esetén távszervízzel
5 munkanap
3 munkanap
3 naptári nap
folyamatos működést NEM gátló hardveres hiba esetén
5 munkanap
3 munkanap
3 naptári nap
Szervizelés szavatossági és jótállási időn belül kiszállási díj



munkadíj



Szervizelés  szavatossági és jótállási időn túl vagy nem rendeltetésszerű használat esetén kiszállási díj



munkadíj



Átmeneti csereeszköz biztosítása (AEE)  
8 naptári napon túl
azonnal
azonnal
Megelőző karbantartás  
1db / év
1db / év
1db / év
Havidíj:  
 5000 +ÁFA / rendszer
12000 + ÁFA / rendszer
 18000 + ÁFA / rendszer

Látogasson el bemutatótermünkben, ahol megtekintheti választékunkat.

Ne feledje: évente egyszer kötelező a felülvizsgálat!

Az online pénztárgépek használatával a gazdaság egy nagy lépést tett afelé, hogy átláthatóbbá váljon. A rendszerre kötött online pénztárgépek minden fontos információt megadnak, amit így nem tudnak manipulálni a tulajdonosok.

Az online pénztárgépeknek szüksége van évente egyszer felülvizsgálatra, ami szavatolja, hogy a pénztárgépek szabályosan üzemelnek. A felülvizsgálat első alkalommal a pénztárgép beüzemelését követően zajlik le, majd onnantól kezdve minden naptári évben kötelező. Egy online pénztárgép felülvizsgálatát NAV engedéllyel rendelkező szerviz, illetve személy végezheti el. Ha ezt a szolgáltatást a tulajdonos elmulasztja igénybe venni, akkor viselnie kell annak következményét, a pénzbeli bírságot.

Az online pénztárgép felülvizsgálat során a kijelölt szakember átvizsgálja a pénztárgép műszaki papírjait, ellenőrzi a készülék bizonylatain szereplő adatokat, és arról is megbizonyosodik, hogy a pénztárgép bontatlan, nem nyúlt hozzá senki. Lehetőség van még a legfrissebb szoftververziót feltölteni, és kicserélni az akkumulátort is.

Lépjen velünk kapcsolatba, és vegye igénybe színvonalas szolgáltatásainkat online pénztárgép felülvizsgálatához is!

Miért ne próbálja megjavítani az online pénztárgépet?

A magyar vállalkozások életében nem olyan rég jelentek meg az online pénztárgépek, amelyek praktikusságuk ellenére eleinte igencsak sok bonyodalmat okoztak. Mára azonban már egyre kevesebb probléma merül fel az online pénztárgépekkel kapcsolatban, de még mindig előfordulnak apró fennakadások, amelyeket a vállalkozók megpróbálnak saját maguk megoldani.

Ez igencsak helytelen lépés, hiszen az online pénztárgépeket csakis tapasztalt, gyakorlott szakemberek képesek megjavítani, ráadásul bizonyos esetekben csakis engedéllyel rendelkező specialista orvosolhatja a problémát! Sajnos sokan próbálkoznak a javítással házilag, pedig nem tanácsos, ugyanis egy rossz beállításból adódóan akár a hatóságokkal is meggyűlhet a bajuk!

Ha bármilyen problémát tapasztal online pénztárgépe használata közben, mihamarabb juttassa el szervizünkbe, hiszen a hibát csak szakembereink tudják megfelelően orvosolni! Ha kérdése lenne, keressen bennünket elérhetőségeinken!

Tudjon meg többet az újdonságokról az online számlázás kapcsán!

Tudjon meg többet az újdonságokról az online számlázás kapcsán! Sokak számára az online számlázás menete rendkívül komplexnek és bonyolultnak tűnik. Szerencsére az online számlázások problematikáját a hatóságok is felismerték, ezért igyekeznek az ügyfelek helyzetét megkönnyíteni bizonyos újításokkal.

Az online számlázás terén hamarosan a legkedvezőbb újdonság lesz az, hogy a számlázóprogram kijelzi majd – utólag –, hogy mely számlákat kell továbbítani a NAV felé, és hogy az adatokat a NAV fogadta-e, vagyis az utólagos ellenőrzésre lesz lehetőség, a számlázás alatt vagy után pedig nem lesz külön adminisztrációs feladat. Ezen kívül fontos, hogy azok a vállalkozások, amelyek 100.000 forint áfatartalom feletti számlát bocsátanak ki, gondoskodjanak a NAV online számlabekötési regisztrációjáról, mivel esetükben ez kötelező. Ebben természetesen a szakemberek és a könyvelők is a vállalkozók segítségére lesznek.

Ha további kérdése lenne a hamarosan bevezetésre kerülő újdonságokkal kapcsolatban vagy általános információkra lenne szüksége az online számlázáshoz, keressen minket bizalommal elérhetőségeinken! A színvonalas és rugalmas szolgáltatást garantáljuk!

Mit kell tudni az online számlázásról pénztárgépekhez?

Mit kell tudni az online számlázásról pénztárgépekhez?Közeledik egy újabb határidő, amit minden, a kereskedelemben, vagy vendéglátásban működő vállalkozónak meg kell jegyeznie és be kell tartania. Ez év július elsejétől ugyanis életbe lép az online számlázás korszaka; ez azt jelenti, hogy a pénztárgépeket, illetve a számlázó programokat be kell kötni a NAV adatbázisába. Az online számlázás a pénztárgépek és a NAV között valósidejű adatszolgáltatást hoz létre manuális beavatkozás nélkül, aminek több előnye is van.

Kinek kötelező ez a fajta adatszolgáltatás? Mindenkinek, aki az országban nyilvántartásba vett adóalany, de minden olyan esetben is szükséges, amikor a számla 100 ezer forint összegű, vagy ennél nagyobb forgalmi adót foglal magába, valamint azoknak a külföldi vállalkozásoknak, akik Magyarországon regisztráltak.

Mi miben tudunk Önnek segíteni? Keresse fel pénztárgépekkel foglalkozó vállalkozásunkat a témával kapcsolatban, mert korszerű számlázó szoftvereket is beszerezhet tőlünk! Az új számlázó programok minden adattal ellátott, folyamatos sorszámozású, a módosítástól védett számlákat állítanak ki a pénztárgépeken keresztül. Készüljön fel a változásokra időben, kérdéseivel pedig keressen minket elérhetőségeinken!

Új Termékek