- POS terminál
2021. január 1-től minden online pénztárgéppel rendelkező vállalkozásnak biztosítania kell az elektronikus fizetés lehetőségét vásárlói részére.
Tudjon meg többet
Pénztárgépe javítását műhelyünkben bejelentkezés nélkül vállaljuk.
Meghibásodástól függően akár 30 percen belül átadjuk Önnek a megjavított pénztárgépét. Ennek feltétele, hogy:
- szerződéses partnerünkként pénztárgépén rendszeresen mi végezzük el az éves felülvizsgálatokat;
- a mobilszolgáltató felé ne legyen számlatartozása;
Munkanapokon 8 órától 16:00 óráig állunk rendelkezésére. Kérjük ne felejtse el elhozni a pénztárgépéhez tartozó pénztárgépnaplót sem.
Hívjon minket bizalommal:
Amennyiben hozzánk szeretné hozni máshol megvásárolt pénztárgépét javításra:
Szervizváltási nyilatkozat kitöltése szükséges; ami innen letölthető:
Más márkájú pénztárgép szervizváltásával kapcsolatban keresse kollégánkat.
A nyilatkozatot elküldjük a forgalmazónak, aki legfeljebb 72 órán belül elbírálja a kérelmét. A forgalmazó ellenőrzi, hogy van-e a pénztárgép üzemeltetőjének tartozása vagy akadályozza-e más a szervizváltást.
Használt vagy új pénztárgép vásárlása esetén az ügyintézés felgyorsítása érdekében kérjük, hogy az alábbi dokumentumokkal érkezzen irodánkba:
Az online pénztárgépekre vonatkozó előírásokat a 48/2013 (XI.15.) NGM rendelet szabályozza. Az új követelményeknek megfelelő pénztárgépek alkalmasak tulajdonjog szerinti átruházásra, tehát átszemélyesíthetőek más vállalkozás nevére. E művelet segítségével lehetőség nyílik használt, csere vagy bérbeadott pénztárgép saját tulajdonba vételére. Továbbá szükség van a pénztárgép átszemélyesítésére akkor is, ha megváltozik a pénztárgép-üzemeltető adószámának törzsszáma - az adószám első nyolc számjegye; például a cég átalakulása, beolvadása, stb. esetén. A pénztárgép átszemélyesítése előírás a cserepénztárgép forgalmazó általi kiadásakor és visszavételekor is.
Amennyiben használt pénztárgépet szeretne vásárolni:
Kérjük, hogy igényeljen pénztárgép átszemélyesítő kódot a NAV-tól, az ÁNYK program PTGREG formanyomtatványán. A formanyomtatványt/adatlapot az elektronikus bevallás benyújtására kötelezettek - üzemeltetők - elektronikusan kötelesek benyújtani, egyéb esetben az adatlap papír alapon is benyújtható az adóhatósághoz. Amennyiben elakadna a vállalkozás könyvelője tud önnek ezzel kapcsolatban segítséget nyújtani.
A pénztárgép üzembe helyezési kódja a kérelem elektronikus beküldése esetén a beérkezéstől számított 5 napon belül a benyújtó elektronikus tárhelyére, postai úton történő megküldése esetén pedig a beérkezéstől számított 8 napon belül postai úton kerül megküldésre.
Az elektronikus tárhelyre érkező pénztágép üzembe helyezési kód 30 nap után törlődik a tárhelyről.
Pénztárgépéhez bármennyi átszemélyesítő kód igényelhető, azonban a kód egy év után lejár.
Amennyiben új pénztárgépet szeretne vásárolni:
Kérjük, hogy igényeljen pénztárgép megszemélyesítő kódot a NAV-tól, az ÁNYK program PTGREG formanyomtatványán az előző bekezdésben leírt módon.
Bármennyi pénztárgép megszemélyesítő kód igényelhető, a kód egy évig használható fel.
A pénztárgép át- vagy megszemélyesítését követően, miután kollégánk a kód segítségével üzembe helyezte a pénztárgépét, megkötjük Önnel a szolgáltatási szerződést. Ez az Ön pénztárgépe és a NAV szervere közötti mobil adatkapcsolat fenntartása miatt szükséges. A szolgáltatás fix hatósági árral rendelkezik; havidíja 1500 forint + ÁFA.
A pénztárgép megvásárlásához, üzembe helyezéséhez és a szerződés megkötéséhez kérjük hozza magával:
Magánvállalkozás / egyéni vállalkozó esetén:
- a pénztárgép üzembe helyezési kódját;
- a NAV-nyilvántartásba vétel igazolását [vállalkozói igazolványát, amennyiben rendelkezik ilyennel];
- abban az esetben ha a szolgáltatási díjat átutalással szeretné kiegyenlíteni: bank neve és bankszámlaszáma;
- ha nem a saját részére veszi át a pénztárgépet, akkor meghatalmazás is szükséges. Ezen szerepeljen:
- a meghatalmazó adatai: neve, lakcíme, személyét azonosító irat száma,
- a meghatalmazott adatai: neve, lakcíme, személyét azonosító irat száma,
- két tanú aláírása és adatai: nevük, lakcímük, személyüket azonosító iratuk száma,
- valamilyen [a meghatalmazással megegyező] személyét azonosító iratát.
Cég esetén:
- a pénztárgép üzembe helyezési kódját;
- cégkivonatot;
- cége aláírási címpéldányát;
- valamilyen személyét azonosító iratot;
- abban az esetben ha a szolgáltatási díjat átutalással szeretné kiegyenlíteni: bank neve és bankszámlaszáma;
- ha nem a cégénél aláírásra jogosult köti a szerződést, akkor meghatalmazás is szükséges. Ezen szerepeljen:
- a cég székhelye, adószáma,
- a meghatalmazó adatai: neve, lakcíme, személyét azonosító irat száma,
- a meghatalmazott adatai: neve, lakcíme, személyét azonosító irat száma,
- két tanú aláírása és adatai: nevük, lakcímük, személyüket azonosító iratuk száma.
Hívjon minket bizalommal:
Amennyiben Sento, Jota, CashCube vagy CashCube Mini pénztárgépet vásárol, akkor csak a Telekom meghatalmazását tudjuk elfogadni.
Kattintson ide a nyomtatvány letöltéséhez.