Pénztárgépe javítását műhelyünkben bejelentkezés nélkül vállaljuk.

Meghibásodástól függően akár 30 percen belül átadjuk Önnek a megjavított pénztárgépét. Ennek feltétele, hogy:

  • szerződéses partnerünkként pénztárgépén rendszeresen mi végezzük el az éves felülvizsgálatokat;
  • a mobilszolgáltató felé ne legyen számlatartozása;

Munkanapokon 8 órától 16:00 óráig állunk rendelkezésére. Kérjük ne felejtse el elhozni a pénztárgépéhez tartozó pénztárgépnaplót sem.

Hívjon minket bizalommal:

+36 20 485 1199


Amennyiben hozzánk szeretné hozni máshol megvásárolt pénztárgépét javításra:

Szervizváltási nyilatkozat kitöltése szükséges; ami innen letölthető:

Más márkájú pénztárgép szervizváltásával kapcsolatban keresse kollégánkat.
A nyilatkozatot elküldjük a forgalmazónak, aki legfeljebb 72 órán belül elbírálja a kérelmét. A forgalmazó ellenőrzi, hogy van-e a pénztárgép üzemeltetőjének tartozása vagy akadályozza-e más a szervizváltást.

Használt vagy új pénztárgép vásárlása esetén az ügyintézés felgyorsítása érdekében kérjük, hogy az alábbi dokumentumokkal érkezzen irodánkba:

Az online pénztárgépekre vonatkozó előírásokat a 48/2013 (XI.15.) NGM rendelet szabályozza. Az új követelményeknek megfelelő pénztárgépek alkalmasak tulajdonjog szerinti átruházásra, tehát átszemélyesíthetőek más vállalkozás nevére. E művelet segítségével lehetőség nyílik használt, csere vagy bérbeadott pénztárgép saját tulajdonba vételére. Továbbá szükség van a pénztárgép átszemélyesítésére akkor is, ha megváltozik a pénztárgép-üzemeltető adószámának törzsszáma - az adószám első nyolc számjegye; például a cég átalakulása, beolvadása, stb. esetén. A pénztárgép átszemélyesítése előírás a cserepénztárgép forgalmazó általi kiadásakor és visszavételekor is.

Amennyiben használt pénztárgépet szeretne vásárolni:

Kérjük, hogy igényeljen pénztárgép átszemélyesítő kódot a NAV-tól, az ÁNYK program PTGREG formanyomtatványán. A formanyomtatványt/adatlapot az elektronikus bevallás benyújtására kötelezettek - üzemeltetők - elektronikusan kötelesek benyújtani, egyéb esetben az adatlap papír alapon is benyújtható az adóhatósághoz. Amennyiben elakadna a vállalkozás könyvelője tud önnek ezzel kapcsolatban segítséget nyújtani.

A pénztárgép üzembe helyezési kódja a kérelem elektronikus beküldése esetén a beérkezéstől számított 5 napon belül a benyújtó elektronikus tárhelyére, postai úton történő megküldése esetén pedig a beérkezéstől számított 8 napon belül postai úton kerül megküldésre.
Az elektronikus tárhelyre érkező pénztágép üzembe helyezési kód 30 nap után törlődik a tárhelyről.
Pénztárgépéhez bármennyi átszemélyesítő kód igényelhető, azonban a kód egy év után lejár.

Amennyiben új pénztárgépet szeretne vásárolni:

Kérjük, hogy igényeljen pénztárgép megszemélyesítő kódot a NAV-tól, az ÁNYK program PTGREG formanyomtatványán az előző bekezdésben leírt módon.
Bármennyi pénztárgép megszemélyesítő kód igényelhető, a kód egy évig használható fel.
A pénztárgép át- vagy megszemélyesítését követően, miután kollégánk a kód segítségével üzembe helyezte a pénztárgépét, megkötjük Önnel a szolgáltatási szerződést. Ez az Ön pénztárgépe és a NAV szervere közötti mobil adatkapcsolat fenntartása miatt szükséges. A szolgáltatás fix hatósági árral rendelkezik; havidíja 1500 forint + ÁFA.

A pénztárgép megvásárlásához, üzembe helyezéséhez és a szerződés megkötéséhez kérjük hozza magával:

Magánvállalkozás / egyéni vállalkozó esetén:

  1. a pénztárgép üzembe helyezési kódját;
  2. a NAV-nyilvántartásba vétel igazolását [vállalkozói igazolványát, amennyiben rendelkezik ilyennel];
  3. abban az esetben ha a szolgáltatási díjat átutalással szeretné kiegyenlíteni: bank neve és bankszámlaszáma;
  4. ha nem a saját részére veszi át a pénztárgépet, akkor meghatalmazás is szükséges. Ezen szerepeljen:
    • a meghatalmazó adatai: neve, lakcíme, személyét azonosító irat száma,
    • a meghatalmazott adatai: neve, lakcíme, személyét azonosító irat száma,
    • két tanú aláírása és adatai: nevük, lakcímük, személyüket azonosító iratuk száma,
  5. valamilyen [a meghatalmazással megegyező] személyét azonosító iratát.

Cég esetén:

  1. a pénztárgép üzembe helyezési kódját;
  2. cégkivonatot;
  3. cége aláírási címpéldányát;
  4. valamilyen személyét azonosító iratot;
  5. abban az esetben ha a szolgáltatási díjat átutalással szeretné kiegyenlíteni: bank neve és bankszámlaszáma;
  6. ha nem a cégénél aláírásra jogosult köti a szerződést, akkor meghatalmazás is szükséges. Ezen szerepeljen:
    • a cég székhelye, adószáma,
    • a meghatalmazó adatai: neve, lakcíme, személyét azonosító irat száma,
    • a meghatalmazott adatai: neve, lakcíme, személyét azonosító irat száma,
    • két tanú aláírása és adatai: nevük, lakcímük, személyüket azonosító iratuk száma.

Hívjon minket bizalommal:

+36 20 485 1199

Amennyiben Sento, Jota, CashCube vagy CashCube Mini pénztárgépet vásárol, akkor csak a Telekom meghatalmazását tudjuk elfogadni.
Kattintson ide a nyomtatvány letöltéséhez.